Monday, August 19, 2013

MB JAMIN KOTAKAN AKUJANJI PRU13

DATUK PADUKA MUKHRIZ TUN MAHATHIR
Kerajaan negeri akan memastikan keperluan serta kebajikan rakyat tidak dipinggirkan selain memastikan pelbagai kemajuan dan segala pembangunan negeri berjalan lancar.
Menteri Besar, Datuk Mukhriz Tun Dr. Mahathir berkata, antara rancangan itu ialah membina dan menaik taraf jalan-jalan kampung, membaik pulih jalan taman perumahan, mewujudkan lorong motosikal di jalan-jalan utama selain memastikan penyelenggaraan dan baik pulih jalan negeri berjalan mengikut jadual.
"Kerja membina dan naik taraf ini akan dilaksanakan bagi jalan-jalan kampung sepanjang 500 kilometer di seluruh negeri. Ini bagi memberi kemudahan kepada rakyat yang tinggal di kawasan kampung," katanya pada majlis pelancaran Pusat Transformasi Bandar (UTC) Kedah di sini oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.
Mukhriz berkata, kesemua aku janji Barisan Nasional (BN) yang dibuat dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 akan dilaksana dan ditunaikan bagi memastikan kemakmuran rakyat Kedah tidak terabai.
"Segala janji yang telah dibuat pada pilihan raya akan kita kotakan bagi memastikan kesejahteraan, keselesaan dan  kemakmuran rakyat Kedah terjamin.
"Ibu negeri Kedah akan mengalami perubahan yang ketara apabila diangkat menjadi Bandaraya Metropolis yang bakal menjadi tumpuan para ilmuwan melalui penubuhan universiti penyelidikan dan pembangunan (R&D) berteknologi tinggi," katanya.
Mukhriz berkata, penubuhan UTC di Kedah merupakan inisiatif Perdana Menteri bagi memberi kemudahan kepada rakyat sejajar dengan slogan 'Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan'.
"UTC kelima di Malaysia ini membolehkan rakyat melakukan segala urusan harian dengan lebih mudah kerana UTC telah menghimpunkan 32 agensi Kerajaan Persekutuan, badan berkanun dan swasta serta 11 agensi kerajaan negeri di bawah satu bumbung," katanya.

1 comment:


  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete