Monday, January 4, 2010

MB Kedah: Imej bersih rupanya ada juga yang tak sehaluan.


Rata-rata mengatakan MB Kedah mempunyai imej yang bersih, personaliti yang baik dan mudah didekati serta disukai ramai. Tetapi disebalik imej yang bersih ada juga yang tidak puashati dengan karenah MB Kedah, YAB Datuk Seri Azizan Abdul Razak.

Baru-baru ini, aku dengar desas-desus mengenai ADUN Bandar Baharu ingin meletakkan jawatan sebagai wakil rakyat kerana tidak sehaluan dengan MB Kedah.

Manakala YB Yaakub Hussein ADUN Bandar Baharu menafikan khabar angin tersebut yang dikatakan berpunca daripada perselisihan pendapat dengan MB Kedah.

Yaakub bagaimanapun mengakui, beliau ada berselisih pendapat dengan Azizan berhubung penamatan tempoh perkhidmatan Ahli Majlis Daerah Bandar Baharu.

Bersih yang disangka rupanya ada pemimpin PAS sendiri yang tak puashati terhadap MB Kedah selaku Pesuruhjaya PAS Negeri Kedah.

1 comment:

  1. Yang tak tau mungkin dikalangan yang terus dok mengampu Azizan Razak,tapi masakan bangkai babi mampu ditutup dengan selembar serban? busuknya dah sampai pun satu kulim bandar baharu.cuma tunggu masanya untuk dimuntahkan saja kerana tak tahan bangkai yang selalu disiram dengan atas percuma.Tengit atar dan bangkai menambahkan lagi meloya rakyat kedah hari ini,

    ReplyDelete